Stipendien ja avustusten haku

Keski-Pohjanmaan Urheilun Tukijat ry myöntää stipendejä ja avustuksia myös hakemusten perusteella. Hakemukset käsitellään pääsääntöisesti kaksi kertaa vuodessa, kesäkuussa ja joulukuussa. Mikäli hakemuksessa on perusteltu syy käsittelyn aikaistamiseen voidaan hakemus käsitellä myös nopeammin.

Stipendien ja avustusten myöntämisen pääasialliset perusteet ovat tulokselliset ja/tai sosiaaliset. Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti.

Urheiluseurat ja lajien alue- tai piirijärjestöt voivat hakea avustusta valtakunnallisten tai SM-/kv-tason kilpailujen järjestämiseksi. Vapaamuotoisesta hakemuksesta on käytävä ilmi ainakin seuraavat asiat: : järjestävä taho, järjestettävä kilpailu, paikkakunta ja ajankohta. Hakemus tulee toimittaa allekirjoituksin varustettuna: Keski-Pohjanmaan Urheilun Tukijat ry, Pitkänsillankatu 31, 67100 KOKKOLA.